Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

ΜΕΛΥΝΔΡΟΝ - ΠΥΞ ΛΑΞ


Θέλω να τρέξω, να πετάξω, να χαθώ.
Όμως φοβάμαι τι θα γίνει αν γυρίσω.
Τον εαυτό μου να γελάσω προσπαθώ
Μα κάπου μέσα μου βαθιά δεν θα τον πείσω.

Αυτά σκεφτότανε τα βράδυα στη δουλειά
Κι η γκρίζα αύρα της γινότανε πιο μαύρη.
Θλιμμένα ναι καλά ευχαριστώ
Μα άλλο πράγμα την τρυπάει και τη χαλάει.

Είναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα
Κι αν έχεις βρει πολλές στεριές καμμία δε σ' αράζει.
Δως μου για φιλοδώρημα τραγούδι με την πάντα.
Είναι ωραία η θάλασσα γιατί με σένα μοιάζει.

Άσε με άνθρωπε να κάνω ότι αισθάνομαι
Βαρέθηκα για πράγματα σωστά να μου μιλάνε.
Πες μου μονάχα τι ποτό γεμίζει το ποτήρι σου
Κι αν θέλεις περισσότερο εδώ δε σε κερνάνε.

Δεν τελειώνει η ζωή σε μία άρνηση.
Κι αν έχεις άντρα την άρνηση ακολούθα.
Τι σε πειράζει αν σε δείχνουνε στο σπίτι σου
Γιατί εφόρεσες ανάποδα τα ρούχα.

Είναι ωραία η θάλασσα, γιατί κινείται πάντα
Κι αν έχεις βρει πολλές στεριές καμμία δε σ' αράζει.
Δως μου για φιλοδώρημα τραγούδι με την πάντα.
Είναι ωραία η θάλασσα γιατί με σένα μοιάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: