Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2008

Greek Fashion Week 8th Vodafone Athens Collections, Τεχνόπολις - Γκάζι

Γεια σας και πάλι!
Ακόμα είμαι στο ψάξιμο για το πως ακριβώς θα στηθεί το blog μου. Θα ήθελα να μου στέλνετε τα σχόλια σας, ενδιαφέρουσες απόψεις δικές σας και κυρίως πολιτιστικά νέα! Αν ξέρετε για κάποια εκδήλωση, σας παρακαλώ, γράψτε μου τι ακριβώς αφορά στα σχόλια για να την αναρτήσω.  
Tώρα θα ήθελα να σας ενημερώσω για μια εκδήλωση που εγκαινιάζεται σήμερα:

Greek Fashion Week 8th Vodafone Athens Collections, Τεχνόπολις - Γκάζι

Εγκαίνια: Τρίτη, 7 Οκτωβρίου 2008 στις 7:00 μμ Λήξη: Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2008 στις 12:00 μμ
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε στο http://www.fashionweek.gr/



2 σχόλια:

Constantinos είπε...

Καλορίζικο το blog!

Eίναι πολύ ροζ και έχει πολλά ζώδια για τα γούστα μου, αλλά κάθε αρχή και δύσκολη. Φαντάζομαι θα υπάρχει fine tuning!

Καλή αρχή!

Matriga είπε...

Μπορεί όντως να παραπέμπει σε τύπου Barbie σκηνικό και να μοιάζει με το Cosmopolitan,
αλλά, εδώ που τα λέμε αυτά πουλάνε, δυστυχώς...
Γι' αυτό στο δοκιμαστικό μου στήσιμο το δοκίμασα ως "πιασάρικο" και όχι ως αντιπροσωπευτικό δείγμα.
Άλλωστε τι Δίδυμος θα ήμουν αν δεν είχα επηρεαστεί και από την προηγούμενη δουλειά στα γυναικεία περιοδικά! Τόσο καιρό έβλεπα το στήσιμο του Celebrity και των άλλως περιοδικών. Τόση "θητεία" να πήγαινε ανεκμετάλλευτη; Κρίμα θα ήταν...