Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Δεν ειν’ ο κόσμος ιδανικός, για το ταξίδι είναι δανεικός




Μακάρι να ‘ναι η καρδιά μου ρόδι τυχερό

να στο χαρίσω να στάζει αγάπη ένα σωρό

 mail.google.com

Να περπατάμε χέρι-χέρι ως το πρωί

Του τραμ οι ράγες κάτι ξέρουν δεν μπορεί

Τα χρόνια φεύγουν, γοργά περνούν

και μ’ αναμνήσεις μετά γυρνούν

Μικρά τα ονόματα που όλα τα χωρούν 
love_you_wallpaper_1

Να μ’ αγαπάς, να σταθούμε εδώ σε μια γωνιά

Να κοιταχτούμε λες κι ειν’ γιορτή


Κάνοντας click εδώ, θα δείτε το video clip Narcotango - Gente que si και θα απολαύσετε τον υπέροχο χορό tango.

Πάντα ονειρευόμουν να έρθει η στιγμή που ο αγαπημένος μου θα μου ζητήσει να χορέψουμε μαζί αυτό το χορό. Ίσως, είμαι επηρεασμένη από την υπέροχη σκηνή της ταινίας Scent of woman με τον Αλ Πατσίνο.


Happy Valentine's Day to all

and especially to the ones that like the Argentine Tango.

Δεν υπάρχουν σχόλια: