Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2009

Μνήμης απάνθισμα...Ύμνος στον Έρωτα

ΟΛΑ ΣΕ ΘΥΜΙΖΟΥΝ
απλά κι αγαπημένα
πράγματα δικά σου, καθημερινά
[Χάρις Αλεξίου]

ΑΝ ΘΥΜΗΘΕΙΣ Τ' ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ
σε περιμένω να 'ρθείς
Μ' ένα τραγούδι του δρόμου να 'ρθείς,
όνειρό μου
Το καλοκαίρι που λάμπει τ' αστέρι
με φως να ντυθείς
[Γιάννης Πλούταρχος]

ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ πως μου έλειψες
κι ότι σ' αγαπώ πολύ
Θα 'μαι εδώ κι ας μ' εγκατέλειψες,
Θα σε νοιάζομαι ολόκληρη ζωή
Να θυμάσαι πως δεν ξέχασα
τα γλυκά σου τα φιλιά
κι αν απ' τη ζωή μου σ' έχασα
θα 'σαι πάντα εδώ, αγάπη μου παλιά
[Μελίνα Ασλανίδου]

ΘΑ ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ, ίσκιος σου θα 'μαι
αγαπημένος και αδελφός
Θα σε θυμάμαι κι όταν κοιμάμαι
στα όνειρά μου θα 'σαι το φως
[Γιάννης Πάριος]

ΘΥΜΗΣΟΥ
που τις νύχτες αγκαλιά σου με κρατούσες
και ψιθύριζες γλυκά πως μ' αγαπούσες, θυμήσου...
Θυμήσου
που ξυπνούσα από τους χτύπους της καρδιάς σου
και αντάμωνε η πνοή μου τη δικά σου, θυμήσου...
[Δέσποινα Βανδή]

ΘΥΜΗΣΟΥ όταν έλεγες, θυμήσου,
ότι ήμουν στη ζωή σου όνειρο αληθινό
Θυμήσου όταν φώναζες "αφήσου!"
κι εγώ έκανα μαζί σου
μια βουτιά μες στο κενό
[Πασχάλης Τερζής]

ΚΙ ΑΝ ΤΩΡΑ ΔΕ ΘΥΜΑΣΑΙ τίποτα πια
Κι αν δεν καταλαβαίνεις τι ένιωθα
Κι αν κάποτε πίστευα στα λόγια σου, λυπάμαι
Μα πώς σ' αγάπησα...
[Ειρήνη Μερκούρη]

Το ξέρω πως δεν το διάλεξα
αν έπρεπε τη σκέψη μου να ορίζεις
μ' ακόμα δεν κατάλαβα
γιατί ΕΠΑΨΕΣ ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΘΥΜΙΖΕΙΣ
[Πυξ Λαξ]

ΚΙ ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ από σένα
Χρόνια που τα ζήσαμε μαζί ένα ένα
Ώρες σιωπηλές και βράδια ερωτευμένα
Κι όλο με ρωτάς πού πήγανε χαμένα
[Άννα Βίσση]

ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ ΔΥΝΑΤΟ, μη με λυπάσαι
Τα μάτια μου τα δακρυσμένα μην κοιτάς
Μέσα μου ντρέπομαι, μα σκέφτομαι και τ' άλλο:
Ποιος άντρας νίκησε σε ζήτημα καρδιάς;
[Γιάννης Πλούταρχος]

ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΣΑ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ
κι ακόμα ελπίζω σε κάτι
Να σε ξεχάσω εγώ, μπορεί
Μα δεν μπορεί μια αγάπη
Θυμάμαι όσα είχες πει
Τ' ακούω μες στα όνειρά μου
Να σε ξεχάσω εγώ, μπορεί
Μα δεν μπορεί η καρδιά μου
[Δέσποινα Ολυμπίου]

ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙΣ
Θα 'μαι το τέλος σ' ένα έργο που θα χάσεις
Δε θα με ξεχάσεις
σε ανεξέλεγκτες, κρυφές σου καταστάσεις
Δε θα με ξεχάσεις...
[Αντώνης Βαρδής]

ΣΕ ΘΥΜΑΜΑΙ
όνειρο κοντά σου θέλω να 'μαι
Σε θυμάμαι
Μέσα στη ζωή σου να περνώ
[Ελένη Τσαλιγοπούλου]

ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ όταν κλαις
Θα με θυμάσαι κι ας μη θες
Θα με θυμάσαι στ' άρωμα που θα μυρίζεις
Θα με θυμάσαι όταν κλαις
Θα με θυμάσαι κι ας μη θες
Θα με θυμάσαι στα κορμιά που θα αγγίζεις
[Γιώργος Αλκαίος]

Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΥΜΗΣΟΥ
θα 'μαι η ζωή στη ζωή σου
Ό,τι και να γίνει θυμήσου:
Ήρθα και θα μείνω μαζί σου
[Γλυκερία]

Όταν θα κοιτάς την άδεια θέση στο τραπέζι
Όταν θα ακούσεις το τραγούδι αυτό να παίζει
Μη δακρύζεις, μή λυπάσαι
ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ, να με θυμάσαι
γιατί σ' αγαπούσα πιο πολύ
κι απ' τη δική μου τη ζωή
[Γιώργος Νταλάρας]

Γι' αυτό σου εύχομαι πολλά
Για σένα να 'ναι όλα καλά μες στη ζωή σου
Γι' αυτό σου εύχομαι πολλά
Για σένα να 'ναι όλα καλά μες στην ψυχή σου
(ΟΛΑ ΚΑΛΑ), όπου κι αν πας, όπου και να 'σαι
Όλα καλά, όπου κι αν πας ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΑΣΑΙ
Να με θυμάσαι, όπου και να 'σαι...
[Λένα Παπά]

ΝΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ
Να με θυμηθείς
Δε φταίω εγώ:
Μέσα μου θα ζεις...
[Πυξ Λαξ]

Δεν υπάρχουν σχόλια: