Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Πλανήτης Αφροδίτη... και επιδράσεις στην ανθρώπινη συμπεριφορά!

Η Αφροδίτη περιστρέφεται αντίστροφα από τους άλλους πλανήτες!

Η Αφροδίτη έχει παρόμοιο μέγεθος με τη Γη, όμως περιστρέφεται πολύ πιο αργά (ολοκληρώνει μία περιστροφή ανά 243 ημέρες) και με αντίστροφη φορά. Η πιο πειστική εξήγηση, αναφέρει ότι η Αφροδίτη αποκόπηκε από έναν τεράστιο αρχέγονο βράχο, στο χάος των πρώτων στιγμών του ηλιακού συστήματος, πριν από περίπου 4,5 δις χρόνια. Οι αστρονόμοι πιστεύουν ότι κάτι παρόμοιο συνέβη και στη Γη, με τα συντρίμμια να σχηματίζουν τη Σελήνη. Όμως, η Αφροδίτη δεν έχει δορυφόρο. Πέρυσι, δύο αστρονόμοι από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Καλιφόρνιας, υποστήριξαν ότι η Αφροδίτη είχε κάποτε ένα φεγγάρι, όμως, το έχασε από μια δεύτερη πρόσκρουση με τον πλανήτη, η οποία άλλαξε πάλι τη φορά περιστροφής του. Η αλλαγή στο βαρυτικό πεδίο της Αφροδίτης προκάλεσε το στροβιλισμό του δορυφόρου και την πρόσκρουσή του πάνω στον πλανήτη.

Προσωπικός προβληματισμός!
Η αναφορά μας στη Αφροδίτη έγινε λόγω της ανάδρομης κίνησης του πλανήτη Αφροδίτη, αυτές τις μέρες. Αναρωτιέμαι, έχει διαπιστώσει κανείς από εσάς αλλαγή στις ανθρώπινες συμπεριφορές όταν είναι ανάδρομος ένας πλανήτης;
Προσωπικά, έχω παρατητήσει πως τίποτα δεν μου πάει καλά στην επικοινωνία με τους γύρω μου, όταν είναι ανάδρομος ο Ερμής! Λέτε να φταίει το ότι είμαι Δίδυμος με τον Ερμή μου στους Διδύμους;
Κάντε μας τα σχόλια σας, σας παρακαλώ, για να με βοηθήσετε στον προβληματισμό μου αυτό. Μπορεί να με ενδιαφέρει η Αστρονομία, αλλά με απασχολούν και οι επιδράσεις των πλανητών στην ανθρώπινη ψυχολογία και εν γένει συμπεριφορά!

1 σχόλιο:

Orsalia είπε...

Eγώ δεν πιστεύω σε αυτά matriga μου. Μπορεί η Αφροδίτη να επηρεάζει την ανθρώπινη συμπεριφορά αλλα και μπορεί και να μην την επηρεάζει... Νομίζω ότι εξαρτάται από το πώς ξύπνησες με ποιούς έχεις να κάνεις... ορμονικά λόγω γυναίκας... κλπ κλπ κλπ...