Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Βοηθείστε τα ζώα, βάζοντας την υπογραφή σας

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο.... αν τα καταφέρετε, φυσικά! Είναι ανατριχιαστικό.

http://www.peta.org/feat/ChineseFurFarms/index.asp

Με κρυμμένη κάμερα γυρίστηκε αυτό το βιντεάκι που δείχνει να αφαιρείται η γούνα από τα άμοιρα ζώα, ενώ είναι ζωντανά! Χωρίς σχόλια, για τους βαρβάρους...

Μόνο βάλτε εδώ και τη δική σας υπογραφή
.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα έχω δει καλή μου και έχω πάθει σοκ!Δεν νομίζω πως ύπάρχει λύση όμως και είναι θλιβερό!!!Τα φιλιά μου
dreamer angel

Unknown είπε...

έβαλα την υπογραφή μου...
πολύ ωραία έκανες και το ανέβασες
για να μαθαίνουμε...
το βιντεάκι δεν θα το δω...
αρκετά έχω δεί...
ευχαριστώ νάσαι καλά

Ανώνυμος είπε...

Καλά, με υπογραφές και τέτοια συνήθως δεν γίνεται τίποτα. Από το τίποτα θα πει κάποιος καλό είναι και να υπάρχουν,βέβαια. Δεν είναι πάντως και πολύ σπουδαίος μοχλός πίεσης...

Υπάρχουν όμως κάποιοι που κάνουν πιό δραστικά και αποτελεσματικά πράγματα γιά τα ζώα. Και δείχνουνέμπρακτα ότι τα αγαπάνε.
http://www.animalliberationfront.com/
Αντιμετωπίζονται σαν τρομοκράτες! Είναι; Μιλάμε ότι τα άτομα κάνουν "ντου" και απελευθερώνουν ζώα και άλλα ωραία. Φυσικά είναι "κουκουλοφόροι"! (χωρίς να υποννοώ τίποτα, έτσι;) όποιος το ψάξει θα δει τι έχουν κάνει! υπάρχουν και άλλες ομάδες που κινούνται προς αυτή την κατέυθυνση και όποιος το ψάξει θα μείνει κάγκελο με αυτά που έχουν καταφέρει, υπέρ των ζώων.

Πολύ ενημερωτικό θεωρώ επίσης και το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ video "The Earthlings" γιά τα ζώα, στο youtube με ελληνικού υπότιτλους.
http://video.google.com/videosearch?q=earthlings&emb=0&aq=f#emb=0&aq=f&q=earthlings+greek&src=3 --- Φανταστικό!

Αν οι άνθρωποι κάναν τα μισά από αυτά που έχουν κάνει τα ζώα γιά εμάς θα είχαμε οπωσδήποτε ένα καλύτερο κόσμο.