Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2009

Καινούργια Εγώ - Γαρμπή


Στίχοι: Θηρίο
Μουσική: Νίκος Αντύπας
Πρώτη εκτέλεση: Καίτη Γαρμπή & Θηρίο ( Ντουέτο )

Κοίτα, κοίτα με
στάχτη όσα είδαμε
απ΄την αρχή ξεκινώ
κι ό,τι αγάπησα
ό,τι σου λάτρεψα
πάλι μονάχη θα βρω

Κοίτα, κοίτα με
όλα όσα είπα
μετά καταπίνω εγώ
κι απ'την πίκρα μου
κι από την ήττα μου
σήμερα θα γεννηθώ

Χρόνια που πέθαινα
χρόνια που τέλειωνα
κι είμαι ακόμα εδώ
όλα τα λάθη μου
έχω στην πλάτη μου
μα είμαι καινούργια εγώ

Χρόνια που πέθαινα χρόνια
που τέλειωνακι είμαι ακόμα εδώ
όλο το δάκρυ μου στέγνωσε αγάπη μου
κι είμαι καινούργια εγώ

Κοίτα τι έγινε τι,
τι απέγινε κοίτα
κι αν πρέπει κάποιος να χάσει
χρεωσέ μου την ήττα

Είμαι πίτα κοίτα
απόψε το δωμάτιο
όλο μικραίνει και μια φωνή
μέσα στ' αφτιά μου που δεν σωπαίνει
κι όλο ανεβαίνει η θερμοκρασία
πάω να τρελαθώ
αν δεν μπορείς να μ'αγαπάς
μα αγαπάω εγώ
και αυτό μου φτάνει
το μηδέν δεν το φοβάμαι
ουρανό θέλω απο πάνω μου
να έχω όταν κοιμάμαι

Στα ρολόγια οι δείχτες ενωθήκαν όμως
τόσα χρόνια κι ακόμα δεν τέλειωσε ο χρόνος
βρες μου λόγια, απ' τ' άγνωστο δείξε μου κάτι
κι άλλη αγάπη υπάρχει μετά την αγάπη

Κράτα, κράτα με
πάλι περπάτα με
στ'άγνωστο που σου ζητώ
κι απ' το ένα μου
τ'άπειρο γέννα μου
μαζί σου να μοιραστώ

Κράτα, κράτα με
μόνο αγάπα με
να πάμε στον ουρανό
κι όταν φτάσουμε
να πέφτω άσε με
ξέρω να σώζομαι εγώ

Video clip: Καίτη Γαρμπή ft. Θηρίο
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: