Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Ένα μεγάλο ευχαριστώ, κορίτσια!

Από σήμερα ξεκινάμε, κάτι που πολλοί έχουν κάνει μέχρι σήμερα μέσα από τα blogs. Την απονομή βραβείου σε bloggers. Μόνο που το δικό μας βραβείο δεν είναι από τα γνωστά... Είναι το δικό μας βραβείο! Επειδή, δεν νομίζω ότι κάποιο από τα υπόλοιπα βραβεία φέρει τον τίτλο του αμερόληπτου και αξιοκρατικού, είπα να κάνουμε κάτι πιο αντιπροσωπευτικό. Την καθιέρωση των δικών μας βραβείων - επαίνων προς τους αγαπημένους φίλους bloggers. Έτσι, σας παρουσιάζουμε σε παγκόσμια πρώτη το παρθενικό μας βραβείο:


Τον τελευταίο καιρό αφιερώνω αρκετές ώρες για το blog μου. Μου αρέσει η συντροφιά με τους αγαπημένους φίλους που παρακολουθούμε ο ένας το blog του άλλου και διαβάζω όλες τις αναρτήσεις του. Τις περισσότερες φορές δεν αφήνω σχόλια, αλλά κάνω καθημερινά τις επισκέψεις μου. Αυτό είναι κάτι που με χαλαρώνει και μου προσφέρει πολλά, γιατί γεμίζω τις μπαταρίες μου με εμπειρίες και συναισθήματα που μοιράζομαι με τους φίλους bloggers. Ειδικά, για κάποια συγκεκριμάνα άτομα, νιώθω σαν τα έχω ήδη γνωρίσει. Όμως, αυτή η "εικονική" φιλία με τους bloggers, δεν παύει να έχει όλα τα ανθρώπινα και ζεστά χαρακτηριστικά της παραδοσιακής φιλίας. Ζεστές καλημέρες, χαμόγελα, ενθάρρυνση - παρότρυνση, φιλικές συμβουλές, ενδιαφέρον για τον άλλον, έπαινος και πάνω απ' όλα το μοίρασμα των ανθρώπινων στιγμών μας!

Για το λόγο αυτό ήρθα σε δίλλημα, σε ποιoν blogger να απονείμουμε το βραβείο φιλίας μας... Τελικά, επιλέχθηκε η Μαρία Μπ. και η Έλενα από το αγαπημένο μας blog "Συνταγές της Καρδιάς". Τα γλυκά κορίτσια που δεν παύουν να μας εκπλήσουν με την ζεστή τους φιλική συμπεριφορά και τις όμορφες συνταγές... και όχι μόνο. Περαστικά σου, Έλενά μου! Το δώρο αυτό ίσως να μην σε αφορά, όμως εγώ το νιώθω ως ένα ευχαριστώ από καρδιάς. Να είσαστε πάντα καλά και να είναι πάντα γεμάτο το τραπέζι σας & το blog σας όλο όμορφες συνταγές και σχόλια!

Όμως, θα υπάρξουν και άλλα βραβεία αντιπροσωπευτικά για αρκετούς ακόμη. Οπότε, μείνετε στο ακουστικό σας! Και τα ωραία σας έρχονται από εκεί που δεν το περιμένατε... ;)
.

5 σχόλια:

Maria B. είπε...

ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩ !!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πω Πω Πω !!!!! Σ'ευχαριστούμε πολύ, τι άλλο να πω! μας άφησες άφωνες !!!!!!

Tώρα θα έρθει και το Ελενακι μας να σου τα ''πει'' καλύτερα γιατί έχει όπως ξέρετε μεγάλη ευχέρεια στο γραπτό λόγο και κάνει τις δημόσιες σχέσεις μας χιιχιχιχι!!!!!!!!!!

*********************************
Τρυφερή καρδούλα να σε πάντα καλά !σε γλυκοφιλώ

Μαρια Μπ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μαράκι μου είμαι τόσο συγκινημένη με αυτήν την χειρονομία σου, που ενώ συνήθως είμαι ... πολυλογού, δεν ξέρω τι να πω πέραν από ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!

Σε ευχαριστούμε και οι δυο μας από καρδιάς και ελπίζουμε αυτή η φιλία που ξεκίνησε ιντερνετικά να συνεχιστεί και να εξελιχτεί!!

Πολλά πολλά φιλιά:))

Matriga είπε...

Το ευχαριστώ είναι όλο δικό μου φιλενάδες! Να είσαστε πάντα καλά και ενωμένες! Χαίρομαι που σας άρεσε και ακόμα περισσότερο που σας αξίζει με το παραπάνω. Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Μπράβο κορίτσια!Ωραία ιδέα!Συγχαρητήρια και στην Μαρία και στην Ελενα!!!Είμαι σίγουρη πως έκανες την καλύτερη επιλογή
matriga μου.
Φιλιά πολλά

Matriga είπε...

Aγγελική, γεια σου! Η αλήθεια είναι ότι ήρθες στη σκέψη μου από την πρώτη στιγμή που σκέφτηκα να αποδοθεί το βραβείο φιλίας. Αλλά δεν μου φάνηκε σωστό να μοιραστεί...
Οπότε, να αναμένεις ένα άλλο που σου αξίζει εξίσου. Φιλάκια!