Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Ζητείται εθελόντρια/εθελοντής για υιοθεσία!


ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΚΟΥΚΛΑ ΛΑΜΠΡΑΝΤΟΡΙΤΣΑ

Η κουκλίτσα αυτή βρέθηκε να περιπλανιέται μόνη στους δρόμους της Βάρκιζας. Είναι μόνον 2,5 μηνών, εξαιρετικής ομορφιάς και χαρακτήρα και με πολύ μεγάλη διάθεση να δεχτεί και να δώσει αγάπη.

Τηλ. επικοινωνίας 6945630098 / 2109653706
.

2 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γλύκα είναι!!
Μακάρι να βρεθεί κάποιο σπιτικό για την κουκλίτσα.

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφο κουτάβι!Μακάρι να βρεθεί κάποια οικογένεια να το υιοθετήσει!!!Εγώ δεν μπορώ έχω ήδη ένα!Το είδες στο blog μου!
Φιλιά πολλά καλή μου
http://dreamer-angela.blogspot.com/