Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 23 Απριλίου 2009

A Dream Within A Dream

Πάρε μια χούφτα θάλασσα, πάρε μια χούφτα ήλιο
και πλύνε μου το πρόσωπο…
Όση και να 'ναι η δύναμή μου, θέλω έναν άνθρωπο μαζί μου
Η μοναξιά στήνει παγίδες και πληγώνει...
Ψάξε με μες στο σκοτάδι
Κρύψε με σ' ένα σου χάδι
Φίλα με να μη φοβάμαι.
Πάρε με αγκαλιά και πάμε

Μακάρι να έρθει η στιγμή
που θα ακούσω
δύο λόγια από καρδιάς

Θα είμαι ευλογημένη...

1 σχόλιο:

D.Angel είπε...

Ax!!!Κάτι μας έχει πιάσει αυτές τις μέρες!Ισως να ναι η μελαγχολία των γιορτών!Ισως και οι αναποδιές της ζωής μας!Δεν ξέρω... αλλά εύχομαι να περάσει γρήγορα ότι και να ναι!Φιλιά