Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Ευτυχώς, η Eurovision βγάζει και τέτοια τραγούδια...

Πάει τελείωσε και φέτος το πανηγύρι...
Ευτυχώς, που υπήρξαν και όμορφα κομμάτια, όπως το περυσινό ονειρεμένο τραγούδι της Σερβίας. Θαυμάστε το !

Jelena Tomasevic η τραγουδίστρια και ο τίτλος είναι Oro


6 σχόλια:

Σταλαγματιά είπε...

Ναι τελείωσε και φέτος,
Πάντα θα βγαίνουν και καλά κομμάτια!

eirini είπε...

Πολύ ωραίο το κομμάτι που έβαλες!
Ναι, πάντα θα υπάρχουν και ωραία κομμάτια. Πάντως το φετινό νικητήριο τραγούδι της Νορβηγίας μου άρεσε πολύ!
Καλησπέρα!

Μυστικό Μονοπάτι είπε...

Προσωπικά φέτος μου κέντρισαν την προσοχή 2 τραγούδια!!!!
1)Patricia Kaas - S'il fallait le faire (Γαλλία)
2)Sasha son - Love (Λιθουάνια)
Τραγούδια που δεν ταιριάζουν στην Eurovision!!!

"Μυστικά" φιλιά!!!!

D.Angel είπε...

Πραγματικά υπέροχο τραγουδάκι!Παλιότερα υπήρχε και στα ελληνικά, τώρα δεν ξέρω!Φιλιά πολλά

Μαργαρίτα είπε...

Υπέροχο!!! Ανατρίχιασα πραγματικά...
Ένα ερωτικό τραγούδι μπορεί να σε αγγίξει σε οποιαδήποτε γλώσσα κι αν τραγουδιέται!!

Να περνάς πάντα καλά καλή μου ***

korinoskilo είπε...

ειναι εκπληκτικο τραγουδι .... το ειχα ξεχορισει περυσι .... αλλα και το φετινο μου αρεσε που βγηκε :))

καλο βραδυ :)