Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 18 Μαΐου 2009

Νήπιο με IQ 156 γίνεται το νεαρότερο μέλος της Mensa

Ένα κοριτσάκι δύο ετών, με δείκτη ευφυΐας 156, γνωρίζει το αλφάβητο, μπορεί να απαριθμήσει 35 πρωτεύουσες και να συλλαβίσει το όνομά της.
AAA_IMAGES-E-EGKEFALOS
Η Ελίζ Ταν Ρόμπερτς, που ζει στο βόρειο Λονδίνο, μπορεί επίσης να διαβάσει τις λέξεις «μαμά» και «μπαμπάς», να ξεχωρίσει τα τρία είδη τριγώνων και να μετρήσει ως το δέκα στα ισπανικά.
Χάρη στην εξαιρετική ευφυΐα της έγινε το νεαρότερο μέλος της Mensa, μιας διεθνούς οργάνωσης που δέχεται ως μέλη μόνο το ευφυέστερο 2% του πληθυσμού.

[ Για να μην σας κομπλεξάρω δεν θα σας πω το δικό μου δείκτη… Μην κοιτάτε που το παίζω χαζο-bimbo, επειδή η Πετρούλα πουλάει lol ]

«Είναι ένα παιδί πραγματικά ξεχωριστό» σχολίασε ο γενικός διευθυντής της Mensa Τζον Στίβενεϊτζ.
image
Η παιδοψυχολόγος Τζόαν Φρίμαν χρησιμοποίησε ένα στάνταρτ τεστ (Κλίμακα Νοημοσύνης Stanford-Binet) για να μετρήσει την ευφυΐα της μικρής Ελίζ και ανακάλυψε ότι συγκαταλέγεται μεταξύ του 0,2% των εξυπνότερων παιδιών αυτής της ηλικίας στη Βρετανία, αναφέρει το BBC.
Η Λουΐζ Ρόμπερτ, μητέρα του παιδιού-θαύματος, περιέγραψε στην εφημερίδας Daily Mirror πώς παρατήρησε την ιδιαιτερότητα της κόρης της από τη στιγμή που γεννήθηκε.
Η μικρή είπε την πρώτη της λέξη σε ηλικία πέντε μηνών και περπάτησε σε ηλικία οκτώμισι μηνών. «Λέει πράγματα που ένας Θεός ξέρει από πού προέρχονται. Πολύ απλά, τρελαίνεται να μαθαίνει» λέει η μητέρα της μικρής.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

ωραία ανάρτηση και ενημερωτική....
χαχα..και εγώ που νόμιζα......IQ
νάσαι καλα καλή σου εβδομάδα...
σε ευχαριστώ για το ωραίο σχόλιο σου.....το διάβασα

Matriga είπε...

Δηλαδή Παναγιώτη υπονοείς ότι σε έπεισα πως είμαι bimbo??? lol
Αν ναι, δεν σε αδικώ ;)
Αύριο σε παρακαλώ πέρασε γιατί σε αφορά το θέμα που θα έχω...
Ευχαριστώ πολύ και μην ξεχνάς ότι μυαλό μπορεί να μην έχω πολύ αλλά κατάλαβα το χιούμορ σου!
Kαληνύχτα και να θυμάσαι πως σε θεωρώ φίλο μου