Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Ali Nazik Kebabi

Σήμερα σας έχω ένα παροδοσιακό τούρκικο φαγητό για να συνοδέψετε το ουζάκι ή και το τσίπουρο σας. Είπαμε είμαι multinational περσόνα! lol


ΥΛΙΚΑ

4 μελιτζάνες

5 κουταλιές μαργαρίνη

250 γρ. κιμά

200 γρ. γιαούρτι

3 φλιτζάνια αλεύρι

3 φλιτζάνια γάλα

2 φλιτζάνια τριμμένο κασέρι

2 κρεμμύδια

4 ντομάτες

4 πιπεριές

2 φλιτζάνια ζωμό κρέατος

Αλάτι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ψήνετε τις μελιτζάνες στο φούρνο. Τις ξεφλουδίζετε και τις λιώνετε με το πιρούνι.

Σε μια χύτρα λιώστε τα 3 κουτάλια μαργαρίνη. Προσθέστε τα 3 φλιτζάνια αλεύρι.

Το ψήνετε μέχρι να ροδίσει. Προσθέστε το γάλα σιγά – σιγά και ανακατέψτε.

Σε λίγο βάλτε τις μελιτζάνες και τα δύο φλιτζάνια κασέρι.

Tα ανακατεύετε όλα μαζί και τα ψήνετε. Σε μια άλλη κατσαρόλα ψήνετε τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια με δύο κουτάλια μαργαρίνη. Προσθέτετε τον κιμά μέσα στην κατσαρόλα. Μετά από 5 λεπτά βάζετε και τις ψιλοκομμένες ντομάτες, τις ψιλοκομμένες πιπεριές και τέλος τα δύο φλιτζάνια ζωμό κρέατος.

Ψήστε τα όλα μαζί για 10 λεπτά.

Στο πιάτο με το φαγητό μελιτζάνας που έχετε γαρνίρει με το γιαούρτι, βάλτε από πάνω μείγμα με τον κιμά και καλή σας όρεξη!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλόοοοοο!!!
Αλλά έχω ένσταση όσον αφορά το ρου (roux). Μάλλον τρεις κουταλιές αλεύρι θα βάλουμε, όχι τρία φλυτζάνια καλέ χαχαχα!

Πεντανόστιμο και μυρωδάτο, μμμμ!!!

Καλή εβδομάδα καλή μου :))

D.Angel είπε...

Πειράζει που εγώ έχω ενα θέμα με τα τούρκικα φαγητά και δεν τα πλησιάζω;;;Χα χα χα
Ελπίζω να είσαι καλά κοριτσάκι!Φιλιά πολλά

Savvina είπε...

Καλησπέρα.
Αν και καινούργια στο χώρο πέρασα να σχολιάσω και εγώ την μαγειρική σου.
Ωραίο ακούγετε και θα έχει φανταστική γεύση αλλά δυστυχώς βρίσκομαι σε δίαιτα και δεν θα μπορέσω να το απολαύσω.
Θα φάω μόνο το γιαούρτι.

Είχα διαβάσει ότι θα έκανες μια επέμβαση,εύχομαι να πήγαν όλα καλά.
Σε χαιρετώ..

Ανώνυμος είπε...

Matriga έλα όποτε μπορείς να παραλάβεις το βραβείο σου :))

jacki είπε...

Και είμαι και φαγωμένη και πάλι σάλια τρέχουν..
Ακούγεται λίγο σαν χιουγκερ μπεγερντι.. ή κάπως έτσι.

She είπε...

Το λιγουρεύτηκα ήδη!!!!!

Φιλιά!!

korinoskilo είπε...

ωχ και εχω μια λορδα!!!!!!

Matriga είπε...

Καλή σας όρεξη!
Πάω για ύπνο γιατί όλο χασμουριέμαι...
Καλή σας νύχτα :)))