Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Let's party! Σήμερα γιορτάζει η φύση όλη... για το μεγάλο της ψώνιο!

Σήμερα είναι η δική μου μέρα. Σαν σήμερα γεννήθηκε η αφεντιά μου στην Αθήνα - και από τώρα έπαθα αμνησία πριν πόσα χρόνια συνέβη....Έτσι;;; Για να μην παρεξιόμαστε, παρακαλώ να μην ερωτηθώ για τα κεράκια ή το ασήμαντο αυτό νούμερο.
Αναρωτιέμαι, λέτε γι' αυτό να καθιερώθηκε η σημερινή μέρα ως παγκόσμια ημέρα του Περιβάλλοντος;;; Χάρηκε το σύμπαν όλο βρε παιδάκι μου, γιατί έφερα μαζί μου τη σβελτάδα, την ανανεωμένη διάθεση, το αστραφτερό μυαλό μου, τις απίστευτες γνώσεις μου περί παντός επιστητού, την τσαπνινιά μου, τη φρεσκάδα μου (τι κρίμα...δεν βλέπω να βγάζει φράγκο από μένα ο Φουστάνος!) και την πανταχούσα παρούσα ζωντάνια μου και αστραφτερή μου λάμψη!! χα χα χα χα χα

Στη μετριοφροσύνη βέβαια τσιγκουνεύτηκε λιγουλάκι η φύση όταν μου έδινε όλα τα άλλα χαρίσματα, αλλά τι να κάνουμε ας τη συγχωρήσουμε, γιατί σήμερα γιορτάζει και αυτή! lol

Και παρακαλώ να σημειωθεί επίσης, ότι σήμερα είναι η ονομαστική εορτή και για τους... Απόλλωνα, Απολλωνία, Δωρόθεο, Δωροθέα, Νίκη, Πλούταρχο, Σελήνη, Σελήνιο κλπ. Κοινώς μαζί με τη γη, κάνουν πανηγύρι και η Σελήνη, ο θεός του φωτός, της ποίησης και της μουσικής και ίσως ο πιο όμορφος Θεός, γιατί τρεφόταν με νέκταρ και αμβροσία! Καλά τι να σας λέω τώρα... δεν θέλω να πιστέψετε ότι τα μεγαλοποιώ τα πράγματα, αλλά όλα συνηγορούν στην άποψη ότι το σύμπαν όλο γιορτάζει για πάρτη μου!!!!
Βέβαια δεν μπορεί να είμαι τέλεια... πως να το κάνουμε, δηλαδή. Όλο και κάποιες αδυναμίες θα είχα η γυναίκα! Η φύση και ο καλός θεούλης Μου έδωσε αυτό το αέρινο ταμπεραμέντο, τη μεταβλητή φύση, την πρωτοφανή κοινωνικότητά μου και την ασυναγώνιστη ευφυΐα, μην σας πω και για την ανεπανάληπτη γοητεία μου, που με έκανε πάντα να παίρνω πρωτιές στο σπορ του φλερτ και να μαζεύει σε ουρές εκείνους που ήθελαν να με κατακτήσουν, αφού είχαν δαγκώσει τη λαμαρίνα...

Αφήστε και είναι ακόμη πρωϊ και δεν έχουμε πιει ένα καφεδάκι της προκοπής... Τι να σας κουράζω άλλο με αυτές τις διαπιστώσεις! Η ουσία είναι μία. Ξεκαβαλάω το καλάμι μου και σας κερνάω για τα γενέθλια μου.
.
Σήμερα λοιπόν δεν έχω παρά να σας κεράσω στο νέκταρ και αμβροσία και φυσικά... το εκλεκτότερο χαβιάρι beluga συνοδεία τη ροζέ Moët et Chandon, τον απόλυτο μεζέ αστακού σερβιρισμένο σε σερβίτσια, τι άλλο σε σχήμα αχιβάδας. Τι Shell-land είμαστε δηλαδή αν δεν έχουμε ταιριαστά σερβίτσια με την ονομασία μας.
Φυσικά δεν θα λείψουν τα φρεσκότατα τρίγωνα πανοράματος, ειδικά για τον Πρόεδρό μας! Ένα Πρόεδρο έχουμε και πρέπει να τον γλυκάνουμε!

Είπαμε όπως η φύση ήταν large μαζί μου, οφείλω να είμαι και γω! Οπότε δεν έχω παρά να σας τρατάρω και να σας ευχαριστήσω όλους ( και δεν είστε και λίγοι οι 500.000 αναγνώστες και φανατικοί fan του blog μας και την απίστευτης τρέλας που κουβαλάμε.
Άντε να δω να ρέει άφθοοοοοονη σαμπάνια...και να αρχίσουν τα παθιάρικα tango στην πίστα. Let's tango now
.
Πολλά γιορτινά κοχυλένια φιλάκια xxxxxxxxx

16 σχόλια:

THANASIS MAKEDONAS είπε...

χρονια πολλα περασα εφαγα γλυκο ηπια και σαμπανια και εφυγα αλλα εμεινα με την απορια? αληθεια ποσα κερακια;

Maria B. είπε...

Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α !!!!!!!!!!!
Παίρνω κέρασμα απο όλα !!!!!!!!!!!

Να σε χαιρομαστε !!!!!

αλήθεια όπως λέει και ο Θανασης πόσα κεράκια είχε η τουρτα που φάγαμε ????? χιχιιχιχιχιχιχι


Να είσαι πάντα καλά και οι επιθυμίες σου ευχές μου !!!

φιλια πολλα πολλά

Εφη είπε...

να τα χιλιασεις για να εχουμε και μεις να τρωμε απο τα καλουδια σου και να πινουμε αποτην σαμπανια σου για πολλα πολλα χρονια.
χρονια πολλα, καλα και ευτυχισμενα. ετσι να εισαι παντα. να κουβαλας τρελα.
καλημερα και καλο τριημερο.

Orsalia είπε...

Μαράκι μου γλυκό να τα χιλιάσεις και ό,τι επιθυμείς να το παθεις..
φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αααααααααααα!!!
Ωωωωωωωωωωωωωωωω!!!
Τι καλούδια, τι σαμπάνιες, τι βλέπουν τα ματάκια μου!!!
Χιλιόχρονο Μαράκι μου, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπάνε!!!
Φιλιά πολλά:)))

Z. είπε...

Χρόνια Πολλά Matriga και να τα βλέπεις πάντα τόσο αισιόδοξα όπως σήμερα!!!

*Λέω ν΄αγοράσω ένα χρυσό και για σένα, εκτός αυτό της Amalie.
xoxoxoxo

Matriga είπε...

Θανάση, σ' ευχαριστώ πολύ, αλλά μη μου το χαλάς... Όταν λες τέτοια πράγματα σε γυναίκα συνεπάγεται πιπέρι στο στοματάκι! lol
Φιλιά :))

Matriga είπε...

Mαρία Μπ., ευχαριστωωωώ! Μήπως μπερδεύτηκες; Τούρτα δεν έβγαλα, ακριβώς για να αποφύγω αυτά τα σχόλια! χα χα χα

Φιλάκια πολλά!!

Matriga είπε...

Έφη, σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τις ευχές σου. Πέρασα και γω από τα μέρη και χάρηκα γιατί είναι πολύ ωραία αυτά που γράφεις :))

Φιλιά!

Matriga είπε...

Λία μου αγαπημένη, σ'ευχαριστώ πολύ!
Σε φιλώ γλυκά!!!

Matriga είπε...

Έλενα μου, να είσαι πάντα καλά!! Είσαι αστέρι! Σας περιμένω με τη Μαρία, όπως είπαμε :))
Φιλάκια πολλά!

Matriga είπε...

Ζαμπία μου, σ'ευχαριστώ πολύ! Όμως τώρα με άφησες με την περιέργεια και γω σκάω για να μάθω... Η Αμαλία έχει και αυτή γενέθλια; Πες μου ντε να της ευχηθώ γιατί έχασα επεισόδια και είμαι πολύ περίεργη τρομάρα μου :))

Φιλάκια!!

Z. είπε...

H Amalie θα πάρει ένα χρυσό καλάμι για δώρο, ασχέτως εορτής, γενεθλίων, επετείου, καύσωνα εκλογών, έρωτος και κακοκαιρίας...:D

D.Angel είπε...

Χρόνια πολλά φιλενάδα!!!Να σε χαίρεται όποιος σ αγαπάει και να χαίρεσαι όσους αγαπάς!!!Πολλά πολλά φιλιάααααααααααααααααααα

Γιάννης Παππάς είπε...

Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα

Vassilis είπε...

"...αφού είχαν δαγκώσει τη λαμαρίνα..." Μαρία, επειδή έχω ένα φίλο οδοντίατρο που τελευταία οι δουλειές του δεν πάνε και τόσο καλά, μπορείς να μου στείλεις τη λίστα των δαγκωλαμαρινάτων (!) μπας και το βοηθήσουμε λίγο το φιλαράκι;
Και πάλι Χρόνια Πολλά και ευχαριστούμε για το κέρασμα!