Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

Καίγεται το μέρος που πέρασα όλα τα καλοκαίρια… το Γραμματικό

Σήμερα το πρωί με το που ξύπνησα άνοιξα το laptop μου και τι να δω… Κόλαση με τους εμπρησμούς. Μέρες τώρα, λόγω των ανέμων, με απασχολούσε τι θα γίνει φέτος με τους εμπρησμούς και έβλεπα το φίλο μου ΤΟ ΑΤΟΜΟ να γράφει για τις φωτιές στη Ζάκυνθο. Φοβόμουν ότι επειδή υπάρχουν μεγάλης έντασης άνεμοι θα γίνουν και άλλοι εμπρησμοί και θα ξανασυμβεί αυτό που έγινε στην Ηλεία…
Μόνο που τώρα συνέβη και στο χωριό της μητέρας μου, το Γραμματικό, όπου ζουν οι δικοί μου άνθρωποι. Εκεί ζουν τα ανίψιά μου, οι θείοι μου τα ξαδέλφια μου και τόσοι μα τόσοι φίλοι που τώρα κλαίνε. Είχαμε και μεις το εξοχικό μας εκεί και το πουλήσαμε, όπως και ένα οικόπεδο που βρίσκεται στο τέλος του χωριού. Τώρα βλέπω πως μάλλον ίσως τα πρώτα σπίτια του χωριού που κινδυνεύουν είναι αυτά… γιατί ο νέος ιδιοκτήτης που αγόρασε το οικόπεδο μας έκλαιγε με πόνο στο τηλέφωνο για το μικρό παιδί του που πνίγεται από τον καπνό και τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν άμεσα. “Καιγόμαστε” είπε στο τηλέφωνο μιλώντας στη μητέρα μου και έκλεισε τρομοκρατημένος!
Η πυρκαγιά ξέσπασε χθες το βράδυ στις 21.40 στο Γραμματικό, στην περιοχή Σέσι. Η φωτιά κατέστρεψε πυκνόφυτη δασική έκταση στο Μαύρο Βουνό, περιοχή ανάμεσα από τις κοινότητες Βαρνάβα και Γραμματικού. Σπίτια που έχουν υποστεί ζημιές, καλλιεργήσιμες εκτάσεις το ίδιο, μα τώρα κινδυνεύουν και 5 άτομα που έχουν αποκλειστεί στην περιοχή Αγία Τριάδα. Ο Θεός να τους βοηθήσει!
Ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής επιχειρούν την κατάσβεση με 100 πυροσβέστες και 35 υδροφόρα οχήματα και 50 άτομα στο πεζοπόρο τμήμα, ενώ από αέρος, τις επίγειες δυνάμεις ενισχύουν έξι ελικόπτερα και πέντε αεροσκάφη. Το έργο της πυροσβεστικής δυσχεραίνουν οι πολύ ισχυροί άνεμοι, με κατεύθυνση ανατολικά και βόρειοανατολικά προς Μαραθώνα, ενώ η ένταση του ανέμου αναμένεται να αυξηθεί.
Οι ισχυροί άνεμοι απειλούν απειλούν τα σπίτια στο Γραμματικό. Τα ανήψια μου τα πήγαν στο Σχοινιά και οι γονείς τους γυρνούν από τις διακοπές έντρομοι για το τι θα αντικρύσουν μέχρι να έρθουν από τις Σπέτσες…
Σύμφωνα με γνωστούς και οικογενειακούς φίλους η εστία έγινε αντιληπτή πολύ κοντά στο σημείο όπου πρόκειται να κατασκευαστεί ο νέος ΧΥΤΑ και σίγουρα πρόκειται για εμπρησμό. Ο καπνός έφτασε
στα προάστια της Αθήνας και σκέπασε ακόμη και την Εύβοια. Η φωτιά είναι ανεξέλεγκτη και γω φοβάμαι για το τι θα αντικρίσουμε στο πέρας της…
Προσεύχομαι και πενθώ ήδη για τον πράσινο πνεύμονα, που έβλεπα τόσα χρόνια να δεσπόζει σε μία πανέμορφη πευκόφυτη περιοχή και τώρα κάποιοι θέλησαν να κάνουν χωματερή…

Δεν υπάρχουν σχόλια: