Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Μπαμπαγκανούς (Baba Ganoush)

Λιβανέζικη μελιτζανοσαλάτα

Υλικά :
3 μεγάλες μελιτζάνες
2 σκελίδες σκόρδο, λιωμένες
3 κουταλιές ταχίνι
1 κουταλάκι κύμινο
3 κουταλιές χυμό λεμονιού
1 κουταλιά της σούπας σουσάμι
αλάτι, πιπέρι
ελαιόλαδο

Εκτέλεση:
Πλένουμε τις μελιτζάνες και τις ψήνουμε. Μόλις κρυώσουν, αφαιρούμε τη φλούδα τους και στη συνέχεια τα σπόρια. Τις ψιλοκόβουμε και τις ανακατεύουμε με το ταχίνι, το χυμό λεμονιού, το σκόρδο, το αλάτι και το κύμινο. Ανακατεύουμε με ένα πιρούνι, προσθέτουμε ελαιόλαδο, πασπαλίζουμε με πιπέρι και το σουσάμι και σερβίρουμε με αραβικές πίτες.

4 σχόλια:

thumbelina είπε...

καλή φαίνεται και το ταχίνι κάνει καλό, θα τη δοκιμάσω.

Matriga είπε...

Είπα και γω...
Κανέναν δεν αφορά αυτή η συνταγή;
Μου αρέσει πολύ να της ψάχνω και να της δοκιμάζω.
Thumbelina, σε παρακαλώ πολύ ενημέρωσέ μας αν σου άρεσε. Καλή επιτυχία!

mia maria είπε...

Δεν έχω φτιάξει ποτέ ούτε έχω φάει, η οικογένεια στο μεγαλύτερο πποσοστό της δεν τρώει μελιτζάνες και έτσι υποφέρουμε εμείς οι υπόλοιποι! Μου τρέχουν τα σάλια όμως αυτή τη στιγμή!

Matriga είπε...

Βig mama,
εμένα μου αρέσουν πολύ οι μελιτζάνες, αλλά καμμιά φορά με φουσκώνουν και δεν τις τρώω τόσο συχνά. Τυχαίνει στο γραφείο να έχω ένα Λιβανέζο συνάδελφο και με μαθαίνει τα δικά τους φαγητά. Περισσότερο βέβαια μου αρέσει η Ινδική κουζίνα, αλλά όλα τα εξωτικά τα δοκιμάζω :)

Καλό Σ/Κ