Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2009

Stardust

Ποτέ στην μοντέρνα ιστορία δεν είχαμε τον Χείρωνα, τον Δία κα τον Ποσειδώνα μαζί στον Υδροχόο. Ο Δίας επιστρέφει σε ορθή πορεία στον Υδροχόο κι αυτό σηματοδοτεί. Πάντα μια έκρηξη αισιοδοξίας, ανακούφισης, έξαρσης, ελπίδας. Ο Δίας τονώνει και ανοίγει.

Στο τέλος Οκτωβρίου θα γυρίσει σε ευθεία πορεία και ο Χείρων κι έπειτα στις αρχές Νοεμβρίου και ο Ποσειδώνας. Έτσι, σε κάθε ΘΑΥΜΑ που θα συμβαίνει, θα υπάρχουν κι ένα σωρό δυσβάσταχτοι όροι που δεν θα βλέπεις με την πρώτη ματιά. Αγοράζεις σήμερα το θαύμα, το πληρώνεις αδρά αργότερα. Άρα, σε όποιον οίκο υπάρχει ο Υδροχόος, εκεί η ζωή σου θα είναι παράξενη και σύνθετη.

Σιωπή πριν την έκρηξη. Υπάρχει πάντα ένα τέλος πριν την καινούργια αρχή. Αποδέξου και προχώρα. Τελευταία αγκαλιά για κάποιους. Η αφετηρία της νέας ζωής για άλλους. Ό,τι δεν ήταν να συμβεί, πρέπει να εγκαταλειφθεί, σαν όνειρο που δεν πραγματοποιείται. Ό,τι πρέπει να συμβεί, θα συμβεί τώρα. Δεν μιλάμε για παθητική αποδοχή. Μιλάμε για τον ενθουσιασμό και τη προσδοκία και το σκίρτημα ενός αστροναύτη που ξεκολλάει από τη γη για τα αστέρια. Μιλάμε για την δεκτικότητα στα πράγματα που συναντάμε. Μιλάμε για τη βουτιά στο κύμα του αναπότρεπτου. Εάν διαθέτεις αγάπη, συμπάθεια και συγχώρεση, δείξε τα, δώσε τα, χάρισέ τα, μοιράσου τα. Επιλέγω σημαίνει ότι εγώ είμαι η μοίρα μου.

Δίας: Όπου δεν υπάρχει Νόημα, δεν μπορεί να τρυπώσει, ούτε ο Θεός.

Ποσειδώνας: Δεν μπορούμε να είμαστε Θεός, εάν ο Θεός δεν είναι σαν κι εμάς.

Χείρωνας: Η αλήθεια ωριμάζει στην υπομονή.


Η συγκίνησή μας μπροστά σε ένα Πρόσωπο, μπροστά στην Τέχνη, μπροστά σε ένα Όνειρο, σε μια Επιθυμία, σε μια Προσδοκία, σε ένα Παιδί, στη Φύση, στην Ευφυΐα, στην Ομορφιά, στο Παράξενο, στο Ανεξήγητο, σημαίνει ότι θέλουμε να επιστρέψουμε στην ουράνια καταγωγή μας.


Tις αστρολογικές αυτές αναλύσεις του Γιώργου Πανόπουλου τις διάβασα στο Stardome.gr και σας τις παραθέτω εδώ, προς δική σας γνώση και σχολιασμό.


Υ.Γ. Η αλήθεια είναι ότι αναπομονώ για το σχόλιο του "ειδικού". Φυσικά και εννοώ το φίλο μου Aστρο-Συμμορίτη, από το πολύ ωραίο και ενημερωτικό blog "Οι Συμμορίτες" ;)

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κατατοπιστικότατο, άκρως ενδιαφέρον και σε γλώσσα που σε μαγνητίζει το άρθρο του κ. Πανόπουλου όπως και το σύνολο της δουλειάς του.
"Μιλάμε για τη βουτιά στο κύμα του αναπότρεπτου. Εάν διαθέτεις αγάπη, συμπάθεια και συγχώρεση, δείξε τα, δώσε τα, χάρισέ τα, μοιράσου τα. Επιλέγω σημαίνει ότι εγώ είμαι η μοίρα μου"... απλά υπέροχο.

Καλημέρα Μαρία και καλό Σ/Κ:)

Υγ: Το link για το Stardome δεν δουλεύει, λείπει ένα -r απ' το .gr :)))

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

αλέ, εδώ είμασταν πριν με το ωάρι, ψαρώσαμε και να'μαστε πάλι.
Μια χαρά τα λες, όσο για τις προβλέψεις του Πανόπουλου, πάντα διασκεδάζαμε να τις διαβάζουμε γιατί έχουν ύφος, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα το οποίο και έχουμε αναφέρει συνεχώς όταν έγραφε στο Jupiter.
Τα κείμενά του είναι αντιγραφες και μάλιστα αποδεδειγμένες, ίσως γιατί νομίζει πως ο κόσμος είναι αποχαυνωμένος και πιστεύει τα πάντα.
Κατά τα άλλα μια χαρά είναι ο Πανόπουλος και το stardome αν βέβαια δεν τον ενδιέφερε μόνο το χρήμα περισσότερο από την αστρολογία.
Φιλιά πάρα πολλά!!

Matriga είπε...

Μαρίνα μου,
Καλό μεσημέρι. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τη διόρθωση. Για να σου πω, την αλήθεια συνήθως τα δοκιμάσω πριν κάνω ανάρτηση, αλλά σήμερα δοκίμασα αν λειτουργεί μόνο το link του Αστρο-Συμμορίτη, ίσως επειδή εκεί μ' ενδιέφερε να προσανατολιστείτε. Τα παιδιά κάνουν θεσπέσια δουλειά και έβαλα αυτό το κείμενο, μόνο και μόνο για να έχω τη γνώμη τους για τη συνάντηση των 3 πλανητών στον Υδροχόο.
Φυσικά όχι εδώ, αλλά στο blog τους!

Καλό Σ/Κ :))

Matriga είπε...

Αστρο-Συμμορίτη, καλό μεσημέρι και καλή χώνεψη! ;)
Τι έγινε θα μαγειρέψεις τη Τζαμπαλάγια;
Μπράβο, πάντως. Χαίρομαι που εκτός από Σεφ της Αστρολογίας είσαι και εκκολαπτόμενος μάγειρας!

Όσο για τον Πανόπουλο, ποτέ δεν τον διάβαζα για τις προβλέψεις, παρά για τον τρόπο που τις αποτυπώνει. Και ως ζαβό που είμαι δεν ήξερα ότι είναι αντιγραφές... Σ' ευχαριστώ που με ενημέρωσες και να ξέρεις πως με έχετε κερδίσει στο blog σας και για τις προβλέψεις-αναλύσεις σας, αλλά κυρίως και για τον τρόπο διατύπωσης.

Πολλά κοχυλένια φιλιά!

Υ.Γ. Αν νομίζετε πως έχετε το χρόνο και τη διάθεση να αναλύσετε το θέμα των 3 πλανητών στον Υδροχόο, θα χαιρόμουν ιδιαίτερα να το διαβάσω σε σας :)

b|a|s|n\i/a είπε...

επιλέγω σημαίνει ότι εγώ είμαι η μοίρα μου και πολλές φορές επιλέγουμε την μοίρα μας.
καλό σου σουκού!! :)

Matriga είπε...

Βasnia,
Αυτά τα λόγια τα έβαλα εδώ γιατί με εκφράζουν αυτό τον καιρό. Σκέφτομαι πάντα αισιόδοξα, αλλά τελευταία έπαψα να έχω ψευδαισθήσεις ότι όλα θα φτιάξουν μόνο με ευχολόγια. Τώρα ξέρω πως συν Αθηνά και χείρα κίνει!
Έχουμε το μυαλό και απλά επιλέγουμε το δρόμο. Δεν αρκεί η πίστη, αν δεν κάνουμε στη σωστή στιγμή την σωστή επιλογή!

Kαλό και χρωματιστό Σ/Κ ;)

Εφη είπε...

εγω που ειμαι υδροχοος; να φυγω για λιγο καιρο απο το σπιτι μου, για να μην κανω την ζωη των αγαπημενων μου συνθετη και παραξενη;
''αν διαθετεις αγαπη,συμπαθεια και συγχωρεση, δειξε τα, δωσε τα, χαρισε τα, μοιρασου τα'' αυτο ειναι το καλυτερο που μπορουμε να κανουμε.
καλο σου απογευμα και καλο σ/κ

Σούργελο είπε...

Εγώ πολλά δεν ξέρω από τα άστρα και τα ζώδια, αλλά μου έχουν πει πως ο Δίας δίνει δώρα! Δηλαδή, κάτι σαν τον Άγιο Βασίλη τον κάνω...
Οπότε καλά μου φαίνεται το τρίο αφού δεν έχει Πλούτωνα.

Να έχετε όλοι ένα καλό διήμερο

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα Μαρία,
αντιγράφει ε? Ε! τότε αντί να χαθεί στη μετάφραση, μάλλον του πέτυχε!

Υγ: Θα σου στείλω ένα mail σχετικό με τα links που μπορεί να σου φανεί χρήσιμο, κατά το δοκούν βεβαίως βεβαίως:)

Matriga είπε...

Έφη μου, φυσικά και να μην φύγεις από το σπίτι σου. Όλα θα πάνε καλά, αφού εσύ χαμογελάς και ξέρεις να αγαπάς :)

Πολλά κοχυλένια φιλιά

Matriga είπε...

Σούργελο, βλέπω ξέρεις και από πλανήτες ;)

Matriga είπε...

Μαρινάκι μου,
το περιμένω!

Καλή Κυριακή να έχουμε όλοι :))

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Μαρία μας Καλησπέρα.
Εφτιαξα την Τσαμπαλάγια, είναι ένα εξαίσιο φαγητό και μπράβο για την πρόταση.
Επίσης σε ευχαριστούμε πολύ για την εκτίμηση και τα καλά σου λόγια.
Οσο για τις αντιγραφές του Πανόπουλου, δεν είναι το θέμα μας αν πέτυχαν, αλλά αν έτυχαν.
Και το τυχαίο δεν είναι ποτέ θεμελιωμένο.
Αλλά επίσης οι αντιγραφές γενικώς είναι προμελετημένες και πάντα πληκτικές τουλάχιστονν για εμάς.

Matriga είπε...

Αστροσυμμορίτη μου,
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για τα ενημερωτικά σου σχόλια για το θέμα Πανόπουλος.
Πολύ χαίρομαι που σου άρεσε η Τσαμπαλάγια!

Πολλά φιλιά :))