Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Τι γνώμη έχετε για τα δώρα των Χριστουγέννων στην εποχή μας;

Τελευταία, όλο και περισσότερο, λόγω της οικονομικής κρίσης, διαπιστώνω πως η ελληνική κοινωνία αλλάζει τα "ήθη και τα έθιμα", προσπαθώντας να προσαρμοστεί στα νέα δυσμενή οικονομικά δεδομένα. Ο Έλληνας έπαψε πια να πηγαίνει στα μπουζούκια τις καθημερινές - τα περισσότερα νυχτερινά μαγαζιά δεν είναι καν ανοικτά - έπαψε να κάνει τρικούβερτα γλέντια για τον αρραβώνα της κόρης ή του γιού κλείνοντας ένα μεγάλο χώρο δεξιώσεως ή μια κοσμική ταβέρνα, έπαψε να κάνει πάρτυ στο σπίτι καλώντας 50 άτομα με φαγητό και τα ποτά να ρέουν, έπαψε να πηγαίνει σ' όλες τις γιορτές και κοινωνικές εκδηλώσεις γιατί απλούστατα, δεν έχει αρκετά χρήματα!

Εσείς τι νομίζετε; Κρίνετε σκόπιμο να συνεχίζετε η ανταλλαγή χριστουγεννιάτικων δώρων στην περίοδο οικονομικής κρίσης που διανύουμε; Είναι άραγε σωστό να δημιουργούμε υποχρεώσεις σε φίλους και γνωστούς, που πιθανόν να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στην ανταλλαγή δώρων;

To παρακάτω άρθρο από το σημερινό φύλλο των Νέων το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και σας προτρέπω να το διαβάσετε.

9 σχόλια:

D.Angel είπε...

Μ αρέσει πολύ αλλά το βρίσκω βαρετό και δεν μπορώ τα καθιερωμένα!Θα κάνω το δώρο μου όταν θέλω και όποτε θέλω!Οσο για συγγενείς κ φίλους!
Ε καλά τώρα...όχι πάντα!
Φιλιά πολλά

ΕΛΕΝΑ είπε...

Δεν είναι απαραίτητο το δώρο να είναι κάτι πανάκριβο, αρκεί να είναι δοσμένο με αγάπη.
Η αλήθεια είναι ότι κάποτε έκανα δώρα τα χριστούγεννα και στην ... κουτσή Μαρία, τώρα πλέον τα έχω περιορίσει στα πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα.

ELENI είπε...

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ...ΚΑΤΙ ΠΑΘΑΙΝΩ ΜΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΣΤΟΛΙΖΩ ΔΕΝΤΡΟ 1 ΜΗΝΑ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ....ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΤΑ ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ...ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ΚΑΝΩ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ.....ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

Lila Xagorari είπε...

Η σκέψη μετράει για μένα και ο χρόνος που διαθέτει για να σου διαλέξει δώρο. Πέρισυ έλαβα για δώρο ένα κολάζ για την κουζίνα μου φτιαγμένο από τη φίλη μου τη Μάντω που περιείχε όλα τα φαγητά και τα γλυκά που μου αρέσουν. Έκοψε εικόνες από περιοδικά και έκατσε και το συνέθεσε και μου το χάρισε. Ήταν το καλύτερο δώρο που πήρα!

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΟΧΙ ΑΚΡΙΒΟ ΔΩΡΟ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΡΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΠΕΖΩΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΠΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΝΑΜΑΣΤΙΚΗ ΕΟΡΤΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΝΑ ΓΛΕΝΤΑΚΙ ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

mia maria είπε...

Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να σκεφτώ Χριστούγεννα χωρίς δώρα, φυσικά στα πολύ αγαπημένα πρόσωπα. Και κανένας από όλους αυτούς τους αγαπημένους ούτε περιμένει ούτε μας δίνει ακριβά δώρα!

Φως στα όνειρα είπε...

τα δωρα δίνονται για να τιμήσεις κάποιον..Να του δείξεις ότι τον εκτιμάς..Αλλα τα κάναμε εμείς να έχουν αξία,εμείς τα φεραμε στο προσκήνιο..Το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσαν να μου κάνουν ή να κάνω εγώ λοιπόν,είναι να περάσω τις στιγμές,τις μέρες αυτές με τους ανθρώπους -φίλους και συγγενείς- που εκτιμώ και με εκτιμάνε-ακόμα και αν χρειαστέι να φτιάξουμε όλοι μαζί ένα πρόχειρο τραπέζι ή να αγοράσουμε ρεφενέ τα κρασιά μας..Η ζεστασια που μπορέις να προσφέρεις και να σου προσφέρουν είναι το μεγαλύτερο δώρο..Γιατί είναι δώρο πραγματικά καρδιάς..ΤΙ να κάνεις λοιπόν τα ψευτικα δώρα όταν είναι ανύπαρκτες ή υποτυπώδεις οι αληθινές σχεσεις;

Καλό βράδυ

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Εγώ πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να δείξεις την αγάπη και το ενδιαφέρον σου σε όσους αγαπάς, από το να τους πάρεις κάποιο τυπικό δώρο που είτε δεν θα τους χρησιμεύσει σε κάτι, είτε θα το έχουν ήδη...
Ίσως αυτό να είναι λίγος χρόνος μαζί, ένας καφές, ένα θέατρο ή σινεμά, μία έξοδος για φαγητό ή χίλια δυό...
Όπως λέει και η Ευριδίκη, η ζεστασιά είναι αυτό που μετράει και όχι τα ψεύτικα δώρα...

Καλό βράδυ matriga μου

KitsosMitsos είπε...

Το κάνουμε με μικρά δώρα, όχι μεγάλης αξίας με αρκετό χιούμορ. Έτσι και δώρο έχεις κάνει και το χαμόγελο γυρνά στα χείλη :-)