Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Πάμε για καλή Mάσα;

MASA 3Φωλιά του κούκου: Μια φωλιά πατάτας με κιμά μοσχαρίσιο, τυρί, μυρωδικά και τοματίνια σβησμένα με κονιάκ

Σαλάτα Μάσα: Λάχανο άσπρο, λάχανο κόκκινο, μαρούλι, καρότο, αγγούρι, βραστή πατάτα, βραστό αυγό, ντομάτα, ελιά, μαγιονέζα

Μανιτάρια Κρασάτα: Φρέσκα μανιτάρια σοταρισμένα, σβησμένα με ρετσίνα και βρασμένα σε ζωμό κρέατος

Καμεμπέρ (Camembert): Μαλακό τυρί Γαλλίας, το οποίο τηγανίζεται και σερβίρετε με γλυκιά σως από φρούτα δάσους

Αρνί Γκιούλμπασι: Σε αλουμινόχαρτο τρυφερό αρνάκι με πατάτες, τυρί, δάφνη, σκόρδο, κρεμμύδι και ντομάτα, που σιγοβράζει στο ζουμί του και κατόπιν ξεροψήνεται στο πήλινο

Nata con Nueces: Κρέμα παγωτό με κομμάτια από καρύδια σε πήλινο, σκεπασμένο με καραμελωμένα καρύδια
Shell-land006 2009-12-12

Αναρωτιέστε που θα βρείτε τις παραπάνω λιχουδιές;

Στο εστιατόριο Μάσα, που το αγαπήσαμε με την παρέα μου. Η ονομασία του και μόνο σου ανοίγει την όρεξη και σε προδιαθέτει για το νόστιμο φαγητό του.

Εθνικής Αντιστάσεως 240-244, 161 22 Καισαριανή,

τηλ./fax: 210.72 36 177, http://www.masa.gr/

11 σχόλια:

mia maria είπε...

Α, στην πατρίδα μου! Μεγάλωσα στην Καισαριανή. Δεν μένω εκεί τώρα αλλά στη Μάσα έχουμε πάει πολλές φορές! Λες να έχουμε ειδωθεί;-)

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Μου άνοιξες την όρεξη και να φανταστείς ότι έχω φάει ήδη μεσημεριανό :)

Matriga είπε...

Big mama, να το κανονίσουμε μια καθημερινή να βρεθούμε! Θα είναι μεγάλη μου χαρά να βρεθούμε γυναικοπαρέα. Πολύ όμορφη είναι η Καισαριανή και το μαγαζί έχει πολύ ωραίο περιβάλλον
Πολλά φιλάκια

Matriga είπε...

Και λοιπόν; E allora?
Τι να σου κάνω που είσαι μακριά και δεν μπορώ να σου κάνω το τραπέζι! ;)
Koχυλένια φιλιά

Ένδειξη ζωής είπε...

Καλώς σε βρήκα κι εγώ στα μέρη σου!

Matriga είπε...

Καλώς ήρθες! Ωραίο το blog σου. :)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ξέρεις πόσα χρόνια πηγαίνουμε στη Μάσα??
Αρκεί να σου πω ότι ήμουν ελεύθερη τότε;-)
Και δικό μας αγαπημένο εστιατόριο, πραγματικά ακίζει να πάει κανείς!!
Φιλάκια!

Betty's Cuisine είπε...

Μου άνοιξες την όρεξη κι ας σηκώθηκα πριν λίγο από το τραπέζι!
Κανονίζω επίσκεψη στη Μάσα σύντομα!
Ευχαριστώ για την ιδέα...

thumbelina είπε...

Παρόλο που δε πείναγα, μου άνοιξες την όρεξη, και που να τα βρω τώρα όλα αυτά τα ωραία φαγητά?
Μάλλον πρέπει να κανονίσω μια επίσκεψη στη Μάσα το συντομότερο δυνατόν!
Πολύ καλό βράδυ!

Lila Xagorari είπε...

Τι λέτε κανονίζουμε blogoπαρέα στις διακοπές των Χριστουγέννων στη Μάσα? Και λέω τότε γιατί θα βρίσκομαι κι εγώ στην Αθήνα την περίοδο των γιορτών!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Ηρθες στα λημέρια μας βλέπω!
Ιστορικό και παλιό εστιατόριο με πολύ καλό φαγητό και ζεστή ατμόσφαιρα.
Συμφωνούμε και επαυξάνουμε.
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!