Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

Bazaar προσφορών στο ΕΚΦΡΑΣΙΣ - Ι & D Colors

To κατάστημα ΕΚΦΡΑΣΙΣ - Ι & D COLORS, στην οδό Κύπρου 21 στην Αργυρούπολη, διοργανώνει Bazaar προσφορών σε επώνυμα ρούχα, αξεσουάρ, χειροποίητα κοσμήματα και επιλεγμένα διακοσμητικά αντικείμενα από ασήμι, καθρέπτες, κομπολόγια, παραβάν κλπ, που ξεκινούν από 5 € και φτάνουν τα 30 €.

Η ιδιοκτήτρια, Ιωάννα Bανδώρου, θα σας συμβουλέψει για ότι σας ταιριάζει σε ώρες καταστημάτων, καθώς και το Σάββατο 10 Απριλίου, από το πρωί έως τις 20:00. Στο κατάστημα της, υπάρχουν υπέροχες τσάντες (καθημερινές, αλλά και βραδινές) και ζώνες DOCA, ρούχα νεανικά χειμερινά και καλοκαιρινά, πανέμορφα κασκόλ, με μέση τιμή τα 20 €.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί της, 210-9932975, ή στο κινητό της 6976804920 ή στο e-mail: van.ioan@yahoo.gr

10 σχόλια:

D.Angel είπε...

Καλημέραααααα
Οταν βρεις χρόνο πάρε με τηλ, πάω για δουλειά τώρα και θα το ξεχάσω!Φιλιάαααααααααααα

Savvina είπε...

Καλημέρα φιλενάδα.
Πολύ ενδιαφέρουσα η πληροφορία που μας έδωσες για το bazaar.
Λόγω οικονομικής κρίσης είναι είναι ωραίο να βρίσκουμε καλά κομμάτια για ανανέωση σε πολύ καλές τιμές.
Σε ευχαριστώ, θα προσπαθήσω να πάω.
Να είσαι καλά.
Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά αν και καθυστερημένα.
Καλή σου μέρα.
Πολλά φιλιά.

Ανώνυμος είπε...

Μα δεν μου έμεινε φράγκο από το Πάσχα!
:)
Έπρεπε να το διοργάνωνε πριν τις γιορτές!!!

Πάντως είναι οντως μια καλή ευκαιρία!

Maria Tzirita είπε...

Καλέ τι χαρά! Δίπλα μου σχεδόν είναι αυτό το μαγαζί! Μπράβο βρε Ματρίγκα μου! Να'σαι καλά και χρόνια πολλά - δεν τα'παμε!

Matriga είπε...

Aγγελική μου,
Σε κάλεσα, αλλά ξέχασα να σου πω,
πως το τσουρέκι σου ήταν θεσπέσιο!
Φιλιά πολλά!

Matriga είπε...

Σαββίνα, καλησπέρα.
Ευχαριστώ για τις ευχές σου.
Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να πάω,
αλλά την ενημέρωση, μου την έστειλε
μια φίλη μου που ξέρει την Ιωάννα.

Πολλά φιλιά και πάλι Χρόνια Πολλά!

Matriga είπε...

Κούλα, Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!
Ελπίζω τουλάχιστον να τα ευχαριστήθηκες
τα πράγματα που πήρες ;)

Πολλά κοχυλένια φιλιά

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Αχ Θεούλη μου επίτηδες το κάνετε; Όχι άλλα ψώνια, θα με ψάχνει ο Τειρεσίας!
Χρόνια πολλά!

Matriga είπε...

Mαρία μου, Χρόνια σου Πολλά! Σ΄ευχαριστώ πολύ. Να είσαι πάντα υγιής και χαρούμενη.
Αν πάω το Σάββατο εκεί, θα σου στείλω μήνυμα μήπως και καταφέρουμε να ειδωθούμε τελικά.

Πολλά φιλιά!

Matriga είπε...

χα χα χα
Μάγισσα Κίρκη, Χρόνια σου Πολλά με υγεία!!
Γυρεύοντας πάμε όλες μας, μην νομίζεις :)

Πολλά φιλιά!