Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Μαρία μάτια καστανά...

Αφιερωμένο σε μένα...



Μαρία κάνε την πληγή

πουλί, λουλούδι σε πηγή

μα την αγάπη μην την κρίνεις

...
...
...
...
συνεχίζεται ...
Τυχαίο; Δε νομίζω...

© Copyright 
All rights reserved for the dots ;) 

23 σχόλια:

Βάσσια είπε...

.......

Καλησπέρα Μαρία
:-)

Matriga είπε...

Kαλησπέρα Βάσσια μου.
Ελπίζω εκεί που είσαι να μην βρέχει,
όπως εδώ τώρα. :)

Πολλά φιλιά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κι εδώ βρέχει:(
Φιλιά Μαράκι, άντε να κανονίσουμε επιτέλους κι αυτό το περιβόητο καφεδάκι!

Matriga είπε...

Έλενά μου, καλησπέρα.
Ναι καλή μου, κανονίστε το! Θα το χαρώ πάρα πολύ! Η Μαρία έχει το κινητό μου και μπορείτε να το κανονίσετε όποτε θέλετε και να μου πείτε. Θα είστε στην έκθεση βιβλίου το Σάββατο στον Πειραιά; Aν ναι, θέλεις να το δεις με την Μαρία και να το συνδιάσουμε; Θα πάω να δω την Μαρία Τζιρίτα στο περίπτερο του Ψυχογιού.

Φιλιά πολλά!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

σωστη σε βρισκω!
αντε να μην ξεχναμε να αφιερωνουμε και σε μας τιποτα...

περιμενω την συνεχεια...
τιποτα δεν ειναι τυχαιο!

φιλια σου νεραιδενια κοριτσακι!!!

Matriga είπε...

Κοριτσάκι μου, γλυκό!!!
Τι κάνεις, Nαϊάδα μου; Όλα καλά;

Δεν έχουμε τίποτα πιο πολύτιμο από τον εαυτό μας και φυσικά οφείλουμε να τον φροντίζουμε ;)

Τώρα, όσο για την συνέχεια, κανείς δεν ξέρει τι του ξημερώνει... Απλά το μόνο που ξέρω καλά, είναι πως έχω αρχίσει την τακτοποίηση στα πάντα στη ζωή μου, στο σπίτι μου και στις σχέσεις μου και όλα βαίνουν προς το καλύτερο με λίγη παραπάνω φροντίδα από μένα. Είναι αυτό που λέμε, συν Αθηνά και χείρα κίνει. Κλείνω εκκρεμότητες, για να ανοίξω άλλες νέες πόρτες και να έχω χώρο και χρόνο γι' αυτές!

Πολλά πολλά φιλιά!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Αξίζει ο εαυτός σου όχι μόνο αυτή την αφιέρωση αλλά πολλά περισσότερα. Ίσως ένα κόσμο δικό σου; ε;
Αλλά μπλέξαμε και με τι τελείες του Προέδρου τώρα!!

to alataki είπε...

Πολύ καλά έκανες και σου το αφιέρωσες...
Αλλά βρε παιδιά, νιώθω σαν ψάρι έξω από το νερό, τι για προέδρους ακούω και τι και τι...
Άντε να περνάτε καλά...

Matriga είπε...

Χριστόφορε, καλησπέρα.
Σ' ευχαριστώ πολύ για τον καλό σου λόγο. Μ' έχεις καταλάβει ότι είμαι ονειροπόλα, ε;
Τι να κάνουμε που και να ήθελα δεν μπορώ να κρυφτώ! χα χα
Αυτό το θέμα με τον Πρόεδρο, έχει γίνει σήριαλ. Ούτε ο Διάδρομος δεν μάζεψε τόσους παλαβούς, όπως εμείς! ;)

Να είσαι καλά και καλό σου βράδυ

Matriga είπε...

Αλατάκι μου,
Σ΄ευχαριστώ. Και συ να περνάς όμορφα :)
Άλλωστε εκεί που είσαι σίγουρα έχεις μεγαλύτερες πιθανότητες από την Αθήνα ;)

Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Kαι πολύ καλά κάνεις κ στο αφιερώνεις!
Μπήκα με φόρα να πω μπράβο κι έπεσα πάνω
στο κατεβατό με τις τελείες κ πέθανα στα
γέλια! Χα χα χα χα χα
Είμαστε για δέσιμο!
Αλλος για τη βάρκα μας

D.Angel είπε...

Ξέχασα
sorry
Καλό βράδυ λαο φιλιά πολλα

Matriga είπε...

χα χα χα
Πάντα είμασταν, αλλά τώρα το παρακάναμε νομίζω ;)
Λες να φταίει η ζέστη;;; Φαντάσου τι θα γίνει όσο πιάνουν πιο πολύ οι ζέστες!!!

Νομίζω μας οφείλεις μια ανάρτηση με την βάρκα και γω, άλλη μια με τελείες... Και μετά θα έρθει ο IonnKorr να κράζει σαν το πουλί σου, για να πάρει πίσω τις τελείες του!!! χα χα χα

Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ.

Υ.Γ. Αύριο παίζει να σου έρθω για λίγο από κει.

Theodosia είπε...

Γειά σου κουμπαρούλα μου με την ωραία αφιέρωση στην δικιά σου γλύκα.

Matriga είπε...

Να είσαι καλά Σία μου!
Πολλά φιλιά ;)

Maria B. είπε...

καλημερούδια Μαράκι μου !!!!!!!!!!!

καλό σ/κ

Matriga είπε...

Καλημέρα Μαρία μου!!
Ευχαριστώ πολύ.
Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα :)

Φιλάκια!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Όλες οι αφιρώσεις δικές σου!
Αξίζεις τα πάντα όλα!

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Kοίτα να δεις φίλε μου, δεν του φτάνει που έκανε το σπίτι του αχούρι, πάει και στων αλλων τα σπίτια να δημιουργήσει χάος!!!

Ίωνα respect!!!!! χοχοχοχοχο!!!

Matriga είπε...

Ασκαρδαμυκτί,
Είσαι απίθανος!!
Ευχαριστώ για την ψήφο. Άλλωστε, είναι αμοιβαία η συμπάθεια μας :)
Να είσαι καλά και - μετά τις απειλές για μονοπώλειο αναρτήσεων για τον Καμύ - ελπίζω να μην σταματήσεις να μας δίνεις δείγματα του χιούμορ σου ;)

Κοχυλένιο φιλί!!

Matriga είπε...

Melv@ki, καλώς όρισες!!
Όπως τα λες... Μας πουλάει τρέλα με το κιλό
και εμείς από πίσω τρέχουμε κακαρίζοντας! χα χα

Καλό Σ/Κ

Marianna Stamou είπε...

A ma8ame kai to xrwma twn matiwn sou xixi:-p
Sorry pou grafw greeklish alla otan paw na grapsw ellhnika gia kapoio logo mou ta vgazei alampournezika, ti sto kalo? Bgazei olo koutakia, den einai dikaio! Snif
Filakia kai mia polu glukia Kalhmera!

Matriga είπε...

Μαριάννα,
Όπως και να μου τα γράφεις εσύ,
εγώ χαίρομαι να τα διαβάζω, γιατί
είσαι καλοπροαίρετη και τσαχπίνα ;)

Πολλά φιλιά!!!