Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Οι Προτάσεις μου για την Γυναίκα Δημότη Παλαιού Φαλήρου

60885_111352325592745_110944982300146_89145_4680570_n
Δείτε τη σελίδα μου στο facebook
Παρακάτω, σας παραθέτω το άρθρο μου, που δημοσιεύθηκε στη χθεσινή έκδοση της ημερήσιας ηλεκτρονικής εφημερίδας "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΖΩΝΗ", σχετικά με τις προτάσεις μου για τη Γυναίκα Δημότη Π. Φαλήρου. Στόχος μου ανάμεσα σε πολλές άλλες προτεραιότητές για το καλό των δημοτών του Φαλήρου, θα είναι η στήριξη της Γυναίκας Δημότη του δήμου μου.

"Σε μια ιδανική πολιτεία ο κάθε Δημότης - πόσο μάλλον δε, ο κάθε Δημοτικός Σύμβουλος - θα αναλάμβανε τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες του, ανεξαρτήτως ποια θέση κατέχει και θα κατόρθωνε να επιλύσει τυχόν δυσκολίες προς επίτευξη του κοινού καλού. Μόνο τότε θα μπορούσαμε όλοι μαζί να επιτύχουμε μία πλήρη και σταθερή ανάπτυξη των δήμων και συνεπώς ολόκληρης της χώρας μας.

Είναι πεποίθησή μου ότι ο δήμος Παλαιού Φαλήρου έχει ανάγκη από νέους ανθρώπους με όρεξη για δουλειά. Προσωπικά διαθέτω όλο το ζήλο ώστε να συνεισφέρω στον τόπο που αγαπώ. Αισθάνομαι πως είναι η κατάλληλη στιγμή για μένα να κινητοποιηθώ και να μοιραστώ τις ιδέες μου για το καλό του δήμου μου. Είναι υπέροχη αίσθηση, να ανακαλύπτεις μια καινούργια διάσταση στη ζωή σου, που μέχρι τώρα μόνο υποψιαζόσουν.

Η συνέχεια του άρθρου βρίσκεται εδώ